2 olika set som jag gjort!


(Allt tyg är från Jofotex)

Som Ni ser så ligger det 2 tröjor
men Malin skulle bara ha 1.
Den till höger har lappar under armhålan
pga att jag sydde sönder tröjan.
Jag valde att sy en ny till Malin och laga den andra.
Ett set som Malin designat alldeles själv som jag sytt till henne.
Det blev riktigt läckert.
Tröja, muddbyxor i velour och dregglis i strl 74.




(Bak&Fram lejon från Mjuka tyger, Jeanstyg från Stoff&Stil och mudden från Jofotex)

Ett set till som jag har fått beställning på!
Detta är som ni sett innan mitt favorittyg.
T-shirt, muddjeans och dregglis i strl. 92.
Jag har fått helt fria händer förutom att
lejonen skulle vara med på något sätt.
Jag valde att sy applikationer på byxorna bara för att få testa.
Det blev ett framlejon på framsidan och 2 baklejon på baksidan.
Coolt!!
Jag är nöjd och det är köparen oxå!


Idag fick jag ännu fler namnlappar eftersom jag bara hade 5 st kvar!
Nu har jag fyllt på ordentligt med 250 lappar
så beställ på nu!
Haha....

Nä.. Jag har lagom med beställningar nu
med tanke på att jag jobbar heltid oxå.

Nu ska jag fira helg med min underbara familj!
Samuel som var på disco idag och vann breakdancetävlingen
och min fantastiska man som lagar underbar god mat
och är en sån omtänksam människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0