Nya tyger åter igen!

Som ni vet kan ni kolla mina
aktuella tyger till höger.

I kategorier finns det "Tyger jag har",
klicka på den och du får upp de tyger som finns.

Igår var jag hos en kompis (f.d arbetskamrat)
och lämnade en present.
Hon och hennes man ska åka till Colombia
för att adoptera en pojke.
De åker på lördag och jag ville
så gärna ge bort en present:


Det blev en mössa, dregglis, vantar, snuttefilt, napp- och vanthållare!

Vi fick en trevlig pratstund och de bjöd mig
på en god tacomiddag.
Det var uppskattat eftersom jag kom direkt från jobbet.
Jag har redan hotat med att komma tillbaka när de kommer hem.

Nu ska jag inte skriva mer!
Vi ses!




Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad bra du är på att sy. Äntligen bär det av för Jenny. Det är 32 år sen vi åkte till Sri Lanka. Kramen.

2012-01-12 @ 21:12:15
Postat av: Jenny

Du är så välkommen och tack igen för de fina grejerna! Kram

2012-01-12 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0