Kalsonger, kalsonger...

Idag sydde jag 3 nya kalsonger till Samuel!
Han har varit med och valt och matchat själv.


(Stjärntygerna och mudden är från Jofotex, Jurrasic från Znok och Kamelonterna är från Stoff och Stil)

Han är supernöjd och kommentaren var:
"Jag kommer ha snyggast kalsonger i klassen!"

Nästa projekt är att hjälpa min vän Jacke
att sy sonens danskläder imorgon.
Hon kommer hit och ska sy medans jag ska assistera.

Sen är det även ett par muddjeans som ska sys.
De har varit utklippta sen sylanet men jag har inte haft ro
att sy ihop dem... Haft annat för mig.
Men i veckan ska de bli klara!

Har även 2 pingviner som ska sys färdigt!
Det är bara fötterna som ska sys på....

Ha en bra arbetsvecka!
Snart är det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0