Rapport från helgen!

Julmarknaden gick bra eller ganska bra!
Hade väl hoppats på sålt mer men vi var 3 som sålde mössor.
Jag är nöjd iaf och nu har jag ett lager till jag ska stå på stan.
Det kommer ett par kort från mitt bord en annan dag.

Direkt efter julmarknaden åkte jag till Kolmården
för att vara med i sylanet.
Vad kul det var!
Det ska vi göra om... i februari kanske
för då är det syfestival i Stockholm.
Då kanske vi åker dit tillsammans på
fredagsmorgonen och sen på eftermiddagen
åker vi hem till någon och syr.

Denna gången fick jag inte sytt så mycket
men jag fick prova en Overlock-maskin.
Jag gjorde en dregglis och fick 2 knappar av en tjej.


Alla dessa mössor är beställningar
så det får väl räknas till försäljningen på marknaden.

Nu har jag lagt en beställning på mer tyg bl.a.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0