Jet Set Addiction

Idag köpte jag mig en semesterpresent!
Jaja, jag vet!
Jag har inte semester än men jag ville ha den idag!
De rear ut dem för 300:- nu!



Det blev en Flashy Orange Transparant

Jag har ju en grön sen innan som jag köpte förra våren.
Armbanduhr, Jet Set Addiction, »J16354-21«,grün

Jag är så glad eftersom jag valde mellan grön och orange
och nu har jag båda....


Tänkte även börja nerräkningen till semestern...

4 dagar kvar!

Tänkte blogga snart igen om semesterplaneringen!

Kan inte chocka er med fler än 2 inlägg på en dag!

Ska komma en rapport från "Munken In The Park" oxå...
Tar det en annan dag men en film!

Nu ska jag titta på min fina klocka igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0