Igång med träningen!

Ja, det är verkligen så!
Visserligen hemmaträning men det är väl bättre än inget?
Jag vägde mig i söndags och då gått ner........

1,9 KG

Ja, det är sant!
På 6 dagar försvann nästan 2 kilo från min feta kropp!
Härligt!
Nu ska det bara försvinna mer!

Jag är så glad att jag har Samuel!
Han peppar mig och motiverar mig!
Lite tuffa kommentarer ibland men de är sanna!
"Du måste ha mindre mage på stranden i sommar!"
"Vill du inte bli smalare?"
Osv....

Jag ska även få prova på en Wii bräda som man har tillsammans med ett träningsprogram.
Jag måste säga att Wii-spelet kommer att vara värt varenda krona!




Om det funkar för mig så kommer jag att köpa en egen inom snar framtid!
Jag älskar att träna hemma!

Ha det gött så ses vi senare!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till att du kommit igång med träningen, då är vi 2 som lyckats med det nu i lla fall. :-)=



sv:

Hahahaha

Ja, jag får skylla mig själv, "spionera" du på bara.

;-)=

2011-01-19 @ 21:07:57
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Micke

Grattis till att du kommit igång med träningen, då är vi 2 som lyckats med det nu i lla fall. :-)=



sv:

Hahahaha

Ja, jag får skylla mig själv, "spionera" du på bara.

;-)=

2011-01-19 @ 21:08:34
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Grattis och lycka till! Jag har gett upp om att försöka gå ner, mitt mål är nu att inte gå upp. För min våg har inte fattat att jag knappat in på en massa onödiga saker. Det räcker tydligen inte att pulsa runt med stavar flera timmar per vecka.

2011-01-23 @ 15:37:30
URL: http://www.bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0