Alla <3ans dag

<3 blir ett hjärta på facebook....bara så att ni vet.

När lilleman och jag kom hem så hittade vi varsitt paket på köksbordet.
Från världens mest underbara man såklart!
Samuel fick en gitarr som han kan hänga på dören
och på ena sidan står det "Kom In och på andra "Stör Ej".
Jag fick en värmeljushållare från "Cult Design" med en
ljusmanschett som det står "I Love U" på.

Mattias hade även satt upp lappar lite varstans.
På tv:n satt det en lapp med texten "Älskar er".
I laptopen låg en lapp där det stod "I love you".
I Samuels dator stod det "Pappa älskar dig".
Det fanns lappar överallt...

Av mig fick Samuel en ask med geléhjärtan
och det bästa av allt var att han förlorade inte sin veckopeng
om han åt dem.

Mattias ska få något av mig oxå
men det får han ikväll när han kommer hem.
Hmm..........

ATT min man var så romantisk
men det visste jag redan.
När vi firade 9 år så kidnappade han mig
efter jobbet och bjöd mig på en 24 timmars kryssning.
Han hade ordnat allt...
barnvakt, ledigt från mitt jobb
osv... Det var så häftigt!

Nähä...Nu vet ni vad jag fick på
årets mest romantiska dag!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så romantiska ni är, puss o kram från mig till er alla

2011-02-15 @ 16:46:22
Postat av: Micke

Låter verkligen som din man vet hur man gör. :-)

Härligt!



Ha en riktigt bra helg!

2011-02-18 @ 19:00:13
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0