SPA

I torsdags när jag kom hem från jobbet
blev jag överraskad av min son och min man!

Jag valde fredagskvällen!

Så skönt!

Mattias och Samuel hade handlat allt som behövdes
så för mig var det bara att ta mig hem från jobbet.

Så 18.30 blev jag bjuden på bubbelvin och frukt!
Mattias började med hårfärgningen eftersom det ska sitta i en stund.
Under tiden som vi sedan väntade blev det fotbad.
Samuel filade både mina och sina egna fötter.

Därefter gick jag in och duschade bort resterna av färgen.
Sen blev det ansiktsmask och varmt bad
med rosblad och skum.

VILKEN FREDAG!!

Till IDOL åt vi sedan hemmagjord smörgåstårta!
Mums.....

Så bortskämd jag blev hela kvällen!
Mina pojkar är för snälla....!!


Kommentarer
Postat av: Yonna

Jag vet inte varför men jag grät när jag läste detta. Det är nog för att jag saknar er så oerhört mycket. Mycket kärlek och kramar....

2010-09-28 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0