Fick blåsa!

Imorse när jag åkte till jobbet så stod polisen strax
efter sjukhuset och gjorde kontroll.
Snabbt som attans släppte jag gasen men
jag var inte ens uppe i 70 på 90 väg
så det var lugnt.
När jag kom fram såg jag att de gjorde
alkotest och körkortskoll.
Så jag fick blåsa och visa körkortet.
Det roliga med detta var att jag öppnade idag!
Polisen hade kontroll klockan 5.45!
Jag vet att en del kör på morgonen
fast de inte är riktigt nyktra efter kvällens drickande
men för mig som så sällan dricker blir det lite komiskt.

Jag klarade mig och fick köra vidare!

Nu har plutt och jag rensat ut det mesta ur
klädkammaren och gått ner och kastat en massa skit.
Så skönt att äntligen kunna använda det utrymmet igen
till det som det ska vara till!

Snart ska jag gå och tvätta 2 maskiner borta i tvättstugan
men sen ska jag inte göra mycket mer idag!
Jag ska sätta mig på balkongen
och läsa för det är jag värd!!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag blev stannad en gång på väg ut till er - precis som du var jag rädd för att ha kört för fort, men det var bara min andedräkt de var ute efter. Och jag klarade mig!

2010-05-20 @ 17:30:33
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0