I natt gäller det!

Just nu så visas "New Moon" på biografer runt om i landet.
Först ut var ju givetvis "Twilight".

1 minut över 12 i natt så är det "Eclipse"
men för att få se den måste man ha varit med hela kvällen
och det skulle jag nog inte pallat.
Avis är jag på de som sitter där just nu
när jag själv måste gå och lägga mig snart
med ett fett värkande knä.
(Tack Anna för dessa tonårsinspirerande ord,
ja just du Anna R, läste precis din blogg.)

Jag har fått en inflammation i knät som värker
typ hela tiden i vilket läge jag än har knät.
Idag tog jag mig i kragen och ringde VC.
Fick tipset att äta inflammatoriska tabletter
i max 5 dagar och hoppas på det bästa.
Mycket vila skulle det vara oxå.
Hur det går ihop med arbetet vet jag inte
då vi ska ut på lång prommis på torsdag,
ända ner till golfbanan och köpa glass....MUMS!!

Idag var plutt och jag i Mårängen
och tog det andra doppet för i år.
Vi träffade hans klasskamrat Oliver
med pappa och syskon där.
De 2 hade så kul ihop och lekte allt möjligt!

Nu ska jag ta en bit rabarber och jordgubbspaj innan sängen kallar.
Det blir nog även en kalldusch innan så jag somnar fortare!

Huhh...så varmt det är....men härligt!
Det är ju detta vi gått och längtat efter
en lång, kall vinter!

God natt!!

En bild från förra sommaren!
Detta är Mårängen!
Vi älskar Mårängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0