Nu är julen slut...

...men inte glädjen!

Glädjen över alla nya julklappar!
Glädjen över alla nya skratt!
Glädjen över att ha umgåtts med nära och kära!
Glädjen över all ledighet!
Osv...osv....

Samuel fick så bra julklappar i år!
Vi kommer ha mycket glädje av dem
och jag hoppas innerligt att jag kan losa ett par kilo
genom att spela Wii Just dance 2.

Han fick utav mig och Mattias:
Harry Potter Lego, Hagrids stuga
Harry Potter Lego, Dobby och Malfoy
Michael Jackson hatt
Röda chinos
Skjorta med svart slips
Röd slips
Lasse-Majas Detektivbyrå - Sjukhusmysteriet
Svart klocka
Nintendo DS fodral

Av morfar och Ann-Sofie fick han:
Harry Potter Lego, Kråkboet
Bert och datadejjten

Av Kim och Yonna:
Wii-spelet Mario Kart
En rödrutig scarfs

Av farmor och farfar:
Harry Potter Lego, Hogwarts slottet
En badrock
Schampoo och duschtvål
Hits for kids 19
Parfym

Av Jocke:
Wii-spelet Michael Jackson - "The Experence"

Av Oscar och Jossan:
Wii-spelet Just dance 2


Just nu dansas det en hel del framför tv:n!
Så kul men jobbigt!


På nyår kommer mamma och Leif upp till oss
och det ska bli så trevligt.
De kommer antingen på torsdag kväll eller på fredag lunch.


Några bilder och mer kommer en annan dag!

Ha det gött så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Micke

En hel hög med härliga julkappar!!! :-D



sv:

Detsamma önskar jag dig!

2010-12-28 @ 18:29:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Micke

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas 2011 ger dig allt du önskar. :-)

2010-12-30 @ 21:04:32
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Linnea

God fortsättningen önskar jag och Albin;plattnos:-)



Måste fråga var har ni köpt de röda chinosen? Kusinens 13,5åring vill bara ha färgglada kläder, tröjor är lätt att hitta, men inte byxor.



Kram

2011-01-03 @ 17:16:37
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0