Jag har gift mig!!

I lördags den 24/10 slog jag och Mattias till!
Efter 12 år tillsammans så kände vi båda 2 att det var dags.
Vi valde att planera och att göra allt i hemlighet!
Bara de 2 som skulle vara vittnen och Samuel visste förutom vi.

Kl. 14.15 var det dags!
Det var mer nervöst än vad jag trodde!
Men vigselförrättaren läste 1 dikt sen gjorde hon själva ceremonin
och på slutet läste hon en dikt till.
Det var över på 7-8 minuter.

Här står vi, precis genomnervösa!


Vigselförrättaren måste med få vara med på bild!

  
Våra 2 vittnen:
Matti och Kima!


Här poserar vi ute!
Vi ska alldeles strax bli skjutsade till Stockholm
för en bröllopskryssning till Tallin.
Väl installerade på båten ringde vi runt till släkt och vänner!

Mer om resan imorgon!
Jag är trött nu!
Vi har gått och gått i Tallin igår
och idag har vi gått och gått i Stockholm.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Återigen ett stort GRATTIS!!!

Vad fina ni är på bilderna!

Kramar till er alla tre från

Mamma, svärmor, mormor

2009-10-26 @ 20:52:38
Postat av: Jenny

Ett stort GRATTIS till er båda, kul att ni äntligen slog till. Gud vad fin du är i ditt hår! Du passar bra i blus och kjol, det får man ju inte se så ofta. Många kramar Jenny



p.s syns imorgon d.s

2009-10-26 @ 21:09:55
Postat av: Bloggblad

Jättestort grattis! Jag trodde inte det var dags förrän framå våren. KUL!!

2009-10-26 @ 22:26:41
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Linnea

Grattis än en gång. Så fina ni är!

Kram



2009-10-27 @ 09:27:15
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0