Skåne!

Imorgon åker jag och Samuel till Skåne! Mitt vackra hemland! Vi ska först till Malmö och hälsa på mamma och mina syskon. På fredagseftermiddagen åker jag till det vackra Helsingborg för att hälsa på en kompis som heter Åsa och sen på kvällen ska jag gå på 20-års klassåterträff. Det var 20 år sedan jag slutade 9:an, det kan ni aldrig tro så ung som jag både ser ut och som jag verkar.
Laughing

Festen ska hållas på "The Tivoli" som är HBGs gamla järnvägsstation.
Massor med "9:or" från olika skolor runt omkring HBG är bjudna. Så iaf 2 av mina gamla skolor är inbjudna så jag hoppas att det blir en del jag känner där. Jag har kontakt med en av mina "bästisar" som ska gå och vi ska träffas en stund innan.
Cheers

På natten åker jag tillbaka till Malmö med tåg? eller bil?. Hos mamma stannar jag sedan till söndagen då jag och plutt startar efter frukost och åker till pappa i Perstorp där vi är bjudna på lunch. Senast 14.00 ska färden fortsätta hem mot Norrköping där min man väntar på oss.
Hug2
Om det inte blir fler inlägg i helgen så vet ni varför!


Förresten: Jag känner inga biverkningar mot vaccinet och inte Samuel heller!
Celebtation

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Välkommen till ett höstlikt skåne.Kul för mormor att få rå om "Plutten" lite och träffa sin nygifta dotter:-) Hade varit kul att ses, kanske någon gång när ni har mer tid.



Kram

2009-11-05 @ 19:26:03
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Micke

Welcome home! :-)

2009-11-05 @ 19:29:10
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha det så kul i Skåne! Vi får prata ihop oss om nån dag framöver som det passar att grabbarna leker... nu är det inte så lockande att vara ute på gården efter skolan och fritids precis!



KRAM

Anna

2009-11-05 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0