Julmarknad!

Det har inte blivit något inlägg på ett par dagar nu för det enda jag gjort
här hemma är pyssel, pyssel och facebook.

Det är dags för julmarknad i Västra Husby på förskolan. Den är mellan 11-14.30
och jag ska sälja lite stuff! Ska ta med mig kameran för att fota lite av mina
alster så ni får se men jag är väldigt nöjd med det jag har producerat i år.

Det blir blomsterpinnar, prinsesskronor och smycken i många olika former!
Halsband, örhängen, mobilsmycken och kanske lite annat. Den som kommer får se!

Nu är det sängen så jag skriver mer en annan dag!


God natt!

Det senaste: kontaktlins med ett ögonsmycke!
Skulle inte tro det!


Kommentarer
Postat av: anna

"Aj aj jag fick nåt i ögat"! :-)



Hoppas allt är bra med er. Kul att det gick så bra på marknaden!



A

2009-11-24 @ 17:16:17
URL: http://kaya.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0