Bröllopspresent!

I måndags fick jag en jättefin bröllopspresent
utav mina arbetskamrater.

Det är en värmeljusstake med plast för 4 värmeljus!
Cult Design
Det jag fick till var en kruka med en blomma som kallas för "hjärtan på tråd",
en lite högre kvadrat med hål i, en manschett med en blomma
och en blå manschett.

Jag gillar den jättemycket
och det går att byta ut manschetterna.
Jag ska köpa en eller 2 nya
som passar till julen.

Jag blev jätteglad eftersom
jag har länge tänkt att köpa en.
Nu behöver jag inte det!



Tack för den fina presenten
alla mina underbara arbetskamrater!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så snällt av dina arbetskamrater! Den är verkligen så snygg, själv har jag spanat in den med tre värmeljus där man också kan byta ut manchetterna. Finns så många snygga att köpa till och byta efter humör.



KRAM

2009-11-28 @ 22:24:42
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Jenny

Kul att du gillade den (är faktiskt nöjd själv)

2009-11-30 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0