Tidig fredag!

Idag slutade jag 12.30 och det är så skönt! När jag hämtade Samuel så frågade han om en kompis kunde följa med hem. Jag hade tänkt att åka förbi stan eftersom jag måste hämta ut mina linser men kompisen blir hämtad halv fyra och då kan vi åka. De leker på rummet nu och jag har plockat här hemma. Ska vika in ren tvätt och sätta på en maskin är nästa projekt. Jag har även tvättat Samuels ryggsäck eftersom han glömde att stoppa ner Mannafruttin i burken. Det var kladd i hela ryggsäcken men nu är den ren och hänger på tork.

Igår gick jag vårruset och det gick bra! Kondisen är ju inte på topp men jag och 2 arbetskamrater gick på 43 minuter. Jag är väldigt nöjd med den tiden, det betyder att vi pinnade på bra. När vår grupp släpptes iväg så hade eliten redan sprungit i mål! Kul! Men jag är ingen elit just nu, kommer nog aldrig att bli igen. Picknicken var kanon tycker jag! Lite baltigt att hålla på och fylla bröd osv när det är kallt och lite regnigt men gott var det.

Nu har jag inget mer att skriva men glöm inte att gå in på mina vänners blogg och fynda lite saker! Ni hittar deras blogg här till höger, under länkar, Christoffer&Jonna.


Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0