Pärlboll 7 och 8 + en puff!


Den 7:e: 4 mm svarta runda glaspärlor och 9/0 orangea seedbeeds
Den 8:e: 4mm transparenta runda glaspärlor och 11/0 hallonröda silverlined seedbeeds
Hana-ami puffen: 4 mm silvergrå runda glaspärlor och 11/0 emerald silverlined seedbeeds

Detta är det sista pysslet jag sysslat med! Det tog mig längre tid än nödvändigt att komma på hur jag skulle göra puffen. Jag vet inte heller vad jag ska ha den till. Den är lite liten att ha som halsbandshänge men som mobilsmycke går det bra. Men jag ska se om jag kan göra den lite större så jag kan ha den i ett halsband.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den var verkligen jätte god.. Men jag älskar smörgåstårta så .. Alla är god för mig :p . hahaa.. Så bra att han blev glad. :D. Hoppas han får ett roligt kalas idag då .. Joo då . de var roligt igår.. men Oscar hade ont i magen hela kvällen så han var inte så pratglad.. Eller jo . .efter några fisar kanske :P . Hahha.. Jag däckade någ förre honom igår.. Vi gick hem vid 1tiden.. kram

2009-05-10 @ 14:39:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0