Namnsmycken

Som jag berättat tidigare gör jag tillsammans med Jempa namnsmycken. Vi började med det för vi ville ha till oss själva och ville inte lägga runt 1500-2000:- på ett. Nu har jag gjort 2 nya till mig och Samuel!

En ring till mig och en vanlig bricka till Samuel!

Det går ju att ha fler namn på en ring:

Det går även att ha fler brickor på en kedja:  Thumbnail

Det finns olika valmöjligheter för dig som är intresserad! Jag och Jenny (Jempa) har olika leverantörer och vi letar hela tiden nya saker. Alla namn funkar men på olika stora brickor då. Är Du intresserad är det bara att maila och adressen hittar du i högerspalten där det står PysselLiv.

Priset är:
 129:- för en bricka i läderrem
179:- för en bricka i kedja
229:- för 2 brickor i kedja
279:- för 3 brickor i kedja
179:- för en ring i kedja

Är det något du undrar över så bara maila!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Titt va fint!

2009-04-06 @ 15:28:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0