Letar pärlor!

Jag har ett nytt projekt på G så jag letar efter en speciell sorts pärlor och har nu gjort det i ca 1,5 h och har tröttnat så nu ska jag gå och lägga mig och drömma om hur fint jag ska göra när jag väl hittar pärlorna.

Dagen har passerat och det har varit en ganska bra dag! Igår skulle vi se "wipe out" på femman men då strulade tv:n och vi hade bara 1:an och 4:an men idag har Samuel och jag sett det på nätet. Gud vad roligt det var! Vi skrattade så vi tjöt båda 2. Samuel blev arg i slutet eftersom svensken förlorade men programmet var kul iaf.

På onsdag blir det en lång dag igen! Jobba mellan 7 och ca 14.45, direkt till en motorikutbildning och sen tillbaka till jobbet för att ha möte. Men men..... sånt är livet, sånt är livet! Idag har jag lagt in melodifestivallåtarna på min mp3 och Samuel har gått med dessa lurar i öronen hela kvällen till och från.


Killarna från Norrköping som tyvärr inte kom så långt! Vi i min familj gillar låten iaf! Andra chansen var den ju värd för låten är ju mysig, eller hur?

Med denna härliga musik säger jag godnatt! Sov gott och vakna torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0