Letar inte mer!

Idag så bara pang bom så slängde jag iväg 3 pärlbeställningar! Jag tror att jag kommer att ta ett kort på dem så ni får se. Det blev sammanlagt ca 320:- för det jag beställde men jag lämnade iväg setet här nedan (i ett inlägg) igår och det ska jag få 320:- för så det gick på 1 ut denna gång. Förhoppningsvis får jag allt på torsdag och fredag om allt går som jag vill.

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag börjar 6.00 imorgon men jag kommer inte hem förrän kl. 19.30 om jag inte går på ett ljusparty men det tror jag inte att jag orkar. Sorry Jenny men jag får nog ta det någon annan gång! 

Jag längtar så efter mina pärlor då jag har ett nytt mönster jag vill prova! Svårt att släppa detta känner jag! Men nu ska jag släppa det för en stund och gå och borsta tänderna! Mamma, har du fått dina smycken? Jag är nyfiken på vad du tyckte!

God natt och sov gott! 

                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0