Jag vågade!

När jag hämtat Samuel så åkte vi till möbelaffären och jag tog kort på soffan. Det är inte rätt tyg eller färg på den men det är rätt soffa iaf.
 
Visst är den fin? Mysigt med kuddar bak i ryggen så vi riktigt kan gosa ner oss.

Annars har det inte hänt så mycket idag! Vi har haft studiedag på jobbet så jag har inte träffat några ungar idag. Vi var hemma hos Jenny och bara suttit och pratat om jobbet. Det är bra med såna här dagar då och då!

Imorgon ska Samuel följa med mig till mitt jobb och på kvällen hoppas jag att bilen är fixad. Ha det bra, nu ska jag gå och läsa saga för plutten!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Soffan ser jättemysig ut.

2009-03-17 @ 21:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0