En bra söndag!

God kväll på er! Idag har varit en produktiv dag måste jag säga. Vi har möblerat om i vardagsrummet eller nej... vi har tagit bort båda bokhyllorna och satt in dem i vårt sovrum + att skänken från hallen fick plats där inne oxå. Just nu är det väldigt stökigt i vardagsrummet då vi har 2 torkställningar där inne eftersom de kommer imorgon och ska börja renovera vårt badrum. I badrummet är det nästan tomt, bara tvättmaskinen kvar men den ska de lyfta ut till köket. Det blir bra när det är färdigt!

Idag åt vi pasta carbonara till middag (mumsigt Yonna) och sen så såg vi på "Wipe Out" och äntligen vann en svensk. Samuel hade en kompis från klassen här efter han varit och dansat och de lekte mer än 3 timmar. På dansen fick de en lapp som handlar om avslutningen. Den är den 3:e maj på Flygeln och det kostar 70:-/person som vill gå dit för att se. Barnen ska ha svarta joggingbyxor, en stor enfärgad t-shirt och keps. Jag längtar jättemycket dit eftersom Samuel inte visar oss någonting.

Imorgon är det jobb igen! Nu ska jag gå in och umgås med min blivande man :)! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0