Dåligt samvete! (med tillägg)

Jag har lite (lite) dåligt samvete för att jag är hemma idag! Det ställer till det på jobbet eftersom det är jag som stänger idag. Men det passade bäst att jag var hemma eftersom Mattias skulle till läkaren på sjukhuset idag och dit ville vi inte ta Samuel. Jag vet ju hur rörigt det kan vara på jobbet när vi tar in vikarier men vad skulle jag gjort. Nä.. det löser de, det vet jag! (J.A. du vet att jag saknar dig med)

Idag har jag stekt pannkakor till oss som vi åt till lunch och innan dess var vi och handlade + att jag sprang in på skolan för att hämta Samuels skor + innebandyklubba som han glömde i fredags. Sen efter lunch har jag hängt tvätt, busat med Samuel, sorterat lego, läst och spelat Robinson-spelet på tv4 (i´m hooked). Nu fick Samuel sätta sig framför tv:n en stund då han är helt uppe i varv. Han är ju alldeles för pigg för sitt eget bästa men tyvärr så är hostan inte mycket bättre. Är det någon som har en dunderkur för just hosta så skriv gärna den i kommentarerna.

Nej, nu ska vi gå och sätta oss och leta 7 kort att sätta in i ramen! Jag kanske skriver ett inlägg till ikväll men bara om jag hinner. Ska se den nya serien på 1:an "tonårsliv" kl. 21.30 sen tror jag det blir sängen. Imorgon ska jag iaf gå till jobbet. Ha det!

TILLÄGG:
Nu har jag och Samuel fixat ramen!

Visst är ramen tuff! Jag gillar den jättemycket och ska köpa 1 eller 2 till till Samuels rum.

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Dåligt samvete kan jag också ha! Kära, lilla Linnéa, visst har jag fått ditt mail på min jobbmail, klurar på vad jag skall skriva tillbaka. Du är en speciell person i en speciell situation, det tarvar lite eftertanke.



Till dig Liv, jag har nu mailat Långholmen om de har några celler lediga till Kristi Himmelsfärdshelgen, återkommer så fort jag fått svar.

2009-03-23 @ 23:11:11
Postat av: Joanna

sv: tack så mycket! :)

2009-03-23 @ 23:24:09
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0