Semester plan 1

Idag har Mattias bokat den första semesterplanen. Vi har haft en på G länge men vi bokade aldrig fast jag sa till chefen att jag hade det eftersom han aldrig beviljade min semesterönskan. Men nu är det bokat och klart! Vi ska åka till Göteborg och gå på Universeum och Liseberg! Ovanligt tycker väl min familj eftersom de senaste 2 åren har varit i Götet och träffat släkt och gått på Liseberg. Men som ni redan förstått tror jag så älskar vår son och även Mattias och jag nöjesparker. Mattias kan inte åka runtrunt och jag mår lite kymigt nu för tiden men det går. Samuel åker allt som han får och i år har han växt i Balder.


Vi har bestämt att vi bygger på resan med andra resmål! Vi pratar fortfarande om Legoland eftersom plutten så gärna vill dit. Sen kanske ner en sväng till Tyskland för att sen åka hemåt igen men inget mer än Göteborg är bokat så vi får se.


Igår och idag har jag pysslat lite mer!

Pärlboll nr 13: vita 4mms glaspärlor med 11/0 mörkblå seedbeeds
Pärlboll nr 14: pärlemovita 4mms glaspärlor med 11/0 rosa seedbeeds
Pärlboll nr 15: teal 4mms glaspärlor med 11/0 crystal AB seedbeeds
Pärlboll nr 16: lila 4mms glaspärlor med 11/o crystal AB seedbeeds
Mitt pysselbord har blivit en pysselbricka som jag kan flytta runt men jag hittar ingen bekväm ställning i nya soffan. Illa!

Jag ska en dag när jag är på IKEA införskaffa en sådan här:
BRÄDA Laptopstöd
Ett laptop stöd med mjuk undersida som formar sig efter benen. Jag ska inte ha en laptop på utan min bricka med pärlor. Jag hoppas att det gör att jag kan lättare hitta en bekväm ställning!

Nu har jag inte tid med er längre! Ska gå och lägga mig snart och spela Super Mario på Samuels DS!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med semesterplaner. Jag är ingen karusellåkare men det är kul att gå omkring och titta och spela på hjul, var på Liseberg när syrran bodde i göteborg för 3år sen.



KRAM

2009-06-04 @ 22:42:17
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0