SEMESTER!

NU är det semester!
Jippiieee....
Nu är det bad, sol och lata dagar fram till jobbet sätter igång igen!

Mattias har bokat en stuga utanför Uddevalla precis vid havet och det ser kanon ut! Det var inte dyrt alls utan passar vår ekonomi bra. Liseberg står på schemat när vi är där och sen ska vi hinna Skara Sommarland oxå. Legoland hoppar vi över i år pga kronans dåliga läge. Det blir så dyrt! Nästa år hoppas jag att läget är bättre!

Men nu får vi se hur mycket blogg det blir framöver!
Jag skriver när jag har något att skriva om!

Jenny! Jag har köpt min på Maxi för 199:- och den är svart med vita blommor på.
Den finns även i röd med vita blommor.

Nu ska jag förbereda mig för kvällens aktiviteter! Jag ska vara barnvakt åt Gino som flyttar till Irland snart. Min lilla pluttedutt! Samuel och jag ska köra dit och sen äter vi där och söver Gino och har mys och tittar på TV. Jag har lånat hem Skip-Bo från jobbet så det ska vi nog oxå spela!
Skip-Bo

Ha en trevlig fredagskväll så hörs vi av!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Njut av semestern! Vi får hoppas på bra väder. Kram

2009-07-12 @ 11:17:25
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0