Regn....

....och åter regn! Gud vad härligt! Det behövde alla våra växter och även vi människor! Nu är det bara 4 dagar kvar till min semester....johoooooo! Mattias hade sin första semesterdag idag och inget kul att inleda semestern med detta väder men ack så välbehövligt.

Idag gjorde jag klart min sommarutmaning! Jag skickade ett paket pärlor till en tjej och sen fick jag en påse tillbaka.

Detta blev detta:

Ett länkat halsband!
På en del ställen är det dubbla pärlor och dubbla kedjor!
  
Närbild på hänget och kedjan!

Detta paket skickade jag och hon som fick det var himla nöjd!
Hon har redan letat upp en del pärlor så hon kan beställa mer.
***Utmaningsgalleriet!***

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Micke

Riktigt tjusigt!!!



Min vän Philip Areskog är finalist i Robinsons nästa omgång.

Gå in på länken på min sida för att rösta på honom!!!

2009-07-07 @ 23:15:46
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0