FlexiTrax

Idag har Samuel bestämt sig för att sälja sin Flexi-Traxbana eftersom han vill köpa legoflygplanet istället. Jag hittade flygplanet med flygplats på blocket när jag la ut bilder på banan. Så nu har han snart flygplanet oxå! Visserligen finns planet i Höganäs men pappa har lovat att åka och hämta det till honom.
Vilken snäll pappa jag har, eller hur?
Tack pappa!


10,5 meter bana!
            
6 äkta flexiTrax bilar och mycket annat skoj till banan.

Samuel vill ha 500:- för allt detta och det är billigt tycker jag!

Nu är hela familjen i säljartagen! Money, money, money!
Nej, så är det inte men det är skönt att få rensat undan lite saker
och då kan jag lika bra sälja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0