3 veckor kvar...

...på min semester idag, exakt! Torsdag v. 33 börjar jag med en studiedag och sen en fredag och sen helg igen!

Idag har vi varit och badat i Söderköping och OMG (Oh, my God) vad barn,
föräldrar (från jobbet) och kompisar vi träffade. Jag tycker att Söderköpingsbadet är
fräschare än Himpa och lugnare än Centralbadet.
Idag var det inte så mycket folk på badet heller utan lagom.

Samuels flexiTraxbana är såld!
Det gick väldigt snabbt!
Annonsen låg inte ute ens en vecka
så han är nöjd.
Nu längtar han till morfar som har fixat
legoflygplatsen med flygplan.

Gud vad skönt det är ute när solen är framme och jag kan få bada och sola och bara vara!
Nu är det dags för mat!
Mattias har gjort kycklinggryta till oss!
MUMS!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Sv:Tyvärr så har jag inget mönster men skulle kunna maila dig närbilder på svamparna om du vill för de funkar att tyda dem bra med:) Har även gjort en med tv-testbilden om du är intresserad?



Kram Anna

2009-07-23 @ 19:50:42
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Förra sommaren hade jag säsongkort på S-badet, och när jag kom vid 17-tiden var det sällan nån mer där. Urskönt. I år har jag inte kommit iväg dit ännu, vi fick ju inte nån rabatt i år och då var jag snål.



Har du redan börjat räkna ner från semester till jobb? Du har ju nyss slutat räkna ner från jobb till semester!

(Fast om sanningen ska fram är jag också medveten om att jag bara har två veckor kvar...)

2009-07-24 @ 15:36:57
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0