Tisdagen den 20/1 2009!

Vad tiden går fort i mitt liv (kanske i ditt oxå)! Jag vet inte vart månaderna, veckorna, dagarna, timmarna och minuterna tar vägen. Jag tycker inte det var länge sedan jag var i Skåne och hälsade på mamma och pappa.

Mamma bor i Malmö precis som min lillebror Kim. Han föddes på min 7 års dag och det var en skaplig present. Men tyvärr går han inte med på att vara min, han vill vara sin egen. Annars skulle jag tyckt att det var bra om han bodde här hos oss i vår klädkammare men nix. Min lillasyster Yonna är nästan 9 år yngre än mig och hon bor i Kalmar med sambo och deras 2 hundar. De är på väg tillbaka till Malmö och det är bra. Det blir ju lite lättare när vi ska till Skåne och hälsa på.

Pappa bor i Helsingborg där vi alla bodde innan mamma och Kim flyttade söderut och jag och Yonna flyttade norrut. Vi är spridda med vinden :). Pappa ska snart flytta ifrån Helsingborg han med för han har gått och blivit med hus. Jag har inte sett det än men bilderna är helt underbara. Det passar honom perfekt! Jag vet inte hur jag ska göra för att lägga in en bild just men snart. Ett litet rött hus med en enorm tomt. Lite tråkigt är det att han flyttar ifrån underbara Helsingborg men det tar ca 50 minuter att köra dit från pappas nya hus. Jag är glad för pappas skull, ett eget hus är hans dröm

Nu till något helt annat! Det är en som har efterfrågat mina blomsterpinnar så här kommer 3 olika!
         
Till änglarna tar jag en blomsterpinne som jag böjer till så det blir en krok. Änglarna säljer jag även som mobilsmycke och som halsbandshänge.

Nu till min son! Jag sätter in ett kort på sötisen så kan ni se hur han ser ut! Han är mitt hjärtebarn! Puss på dig, Samuel!


Det var allt för denna gång! Idag ska jag se om jag kan sätta mig och pyssla lite istället för att bara blogga hela kvällen.
Ha det gött och!

//Liv!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad kul att se ditt pyssel, börjar klia i mina pysselfingrar igen;-)



Änglarna är bara för underbara, fick se det du skickat till maammsen din.



Kram

2009-01-20 @ 21:37:43
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Vilken söt son!!! (Får man förresten säga "söt" i den åldern?)

2009-01-21 @ 13:29:11
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0