Till mormor!

Samuels mormor fastnade i trafiken i torsdags och kom inte hem som hon skulle! Samtidigt som hon satt fast där i Helsingborg hade Mattias hittat videoklipp i vår dator på Samuel! Mormor kom hem välbehållen ett par timmar senare än vad hon skulle. Här kommer filmen (lite ändring på designen nu när jag vet hur man gör!



Vi vann matchen idag! 4-2 mot Finspång men det var en väldans tuff match! Det var så nervöst även för mig som satt på sidan om! Tjejerna är helt fantasiskt bra och Annelie som jag spelade med för många år sedan gjorde mål idag. Grattis Annelie och även grattis till Sofie som gjorde 3 mål. Men alla var bra och kämpade för varandra! Det var en kul men nervös match att titta på!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Vilken goding! Blir lite sugen att klämma på honom...:)

2009-01-25 @ 20:49:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl
Postat av: Eva Magnusson

Hej på dig! Vad gullig han är, hur gammal var han där? Det var i torsdags som tågen stod still, intervjun i HD var i fredags! Status: Rökfri 18 dagar, ner 1,5 kg. Lagar viktväktarmat i mängder, vill du ha några goda, enkla recept?

2009-01-25 @ 21:21:30
Postat av: Liv

Jag tror att detta är när du ska komma och hälsa på när han fyller 3 år. Bra jobbat mamma! Jag har gått ner ca 2,7 kg sen den 1:e januari. Godis fri från samma datum!

2009-01-25 @ 21:28:34
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Eva Magnusson

Vad duktig du är, det där med godisfritt är inte så lätt men du får ju annat att tänka på när du bloggar och pysslar. Jag skall också komma på något att ha som hobby, vet bara inte vad ännu!

2009-01-25 @ 22:01:08
Postat av: Yonna

Mamma du kan ju sticka raggsockar till mig, det vill jag ha, Jag tror Samuel vill ha en mössa stickad av mormor och Liv vill nog ha en halsduk ;) men annars är väl din hobby mamma att prata i telefon var kväll, omöjlig att få tag på ibland

2009-01-25 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0