Jaha... då var det min tur!

Nu har jag oxå hamnat i bloggträsket! Det kanske var dags för det då jag sitter en hel del framför datorn och kollar in olika sidor. Mycket om smycketillverkning!

Jag är en tjej i mina bästa år (lite ångest över att det bara är 5 år kvar till 40- strecket...usch) med en sambo och en 6-årig son! Vi bor i en lägenhet i Norrköping där jag trivs bra (i Norrköping alltså, boendet skulle kunna vara bättre). Jag arbetar heltid på en skola som ligger ca 1,5 mil utanför Norrköping i ett samhälle som heter Västra Husby.

Jag är född och uppväxt i Skåne, närmare sagt Helsingborg. Att jag flyttade norr över berodde på att jag fick inget jobb i Helsingborg och sen att kärleken fanns här uppe gjorde att jag stannade kvar. Jag flyttade sommaren -97 och har inte flyttat hem än.

Min blogg kommer att handla om mitt liv som pysseltokig mamma. I framtiden kommer jag lägga in kort på saker som jag pysslar med här hemma. Det blir lite av varje då jag håller på med luffarslöjd, smycken och kortt

Kommentarer
Postat av: Spacegirl

Vad roligt att du blivit med blogg :-)

2009-01-19 @ 19:36:03
URL: http://spacegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0