Vi hade besök av en tjuv!

En morgon när Mattias och jag vaknade (precis efter nyår) berättade Samuel för oss att det hade varit en tjuv hemma hos oss! Mattias och jag blev ju bestörta eftersom vi inte hade vaknat. Vi frågade Samuel hur han visste det och han svarade med att han hade varit vaken och suttit gömd. Vi frågade vad tjuven hade tagit? - Alla våra pengar (som vi har i en skål på skänken) svarade sonen. Till historien hör ju också till att han var gravallvarlig när han berättade detta. Efter ett par sekunder medan Mattias och jag smälter denna info säger Samuel att " jag tog kort på tjuven". Nämen, sa jag, hur vågade du det? Jag bara gjorde det, sa Samuel. Vill ni se kortet? Javisst, svarade vi! Vill DU se kortet på tjuven??

Här är han! Visst var det den sötaste tjuv Ni någonsin sett! Samuel är så rolig för han fantiserar så mycket och hittar på de mest otroliga historierna. Han har även lärt sig att trycka på rätt knapp på kameran så det är fördröjning så att han själv kan vara med på bilden. Det har han klurat ut helt själv (efter ett antal tryck på alla andra möjliga knappar). Ja, det var ett av Samuels alla påhitt! Det finns en hel ocean med olika historier med hans påhitt!

Kommentarer
Postat av: Yonna

hahahahaha... han är ju bara för söt den killen, man kan ju inte annat än älska honom. Massa pussar och kramar

2009-02-12 @ 23:59:53
Postat av: Eva Magnusson

Jag säger då det! Var pengarna borta, har ni polisanmält? Behöver ni ett juridiskt ombud?

2009-02-13 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0