Ett inlägg tillägnat ......

min sambo Mattias! Det är ett klipp som vi båda älskar och skrattar högt åt (speciellt ca 1,15 min in i klippet). Med tanke på dessa melodifestivaltider!

Mattias jobbar kväll ikväll och jag saknar honom men det får gå! Han kommer hem om ca 10 minuter men då har jag gått och lagt mig för ikväll måste jag läsa. Har ca 1/5 kvar av boken "Handel med döden" av Simon Kernick (tror jag det var).

Starta filmen, luta dig tillbaka och njut! Våga skratta högt, det ger dig energi!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sorry att jag snattrade på så i telefonen förut när du inte hade tid. Jag hade inte sett inslaget med Björn Gustafsson förut, han är ju för rolig. Behövde lite energi till jobbet imorgon!

2009-02-11 @ 19:00:53
Postat av: Liv

Det gör inget! Tid hade jag nästan men ett par ungar sprang och gömde sig för sin mamma så jag skulle bara styra upp det! Hoppas du kommer imorgon!

2009-02-11 @ 22:23:59
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Jossan

Den här scenen hadde jag missat.. Guud sitter och gråter av skratt.. Han är så klockren

2009-02-12 @ 15:43:37
URL: http://metrobloggen.se/Josefinhurtig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0