Sängtjuv!

Denna vecka när Mattias har jobbat och plutten och jag varit lediga så har vi bestämt att plutt sover hos mig så störs inte vi av Mattias på morgonen. Det har funkat skapligt och vi sover till ca 8-8.30. Skönt! Men ikväll tyckte jag att Samuel kunde sova i sin egen säng men nix, det tyckte inte han! Dessutom har han hämtat alla sina gosedjur och sen ligger han nästan tvärsöver båda sängarna! Ja, jag säger då det! Vilken ungen vi har!
 
 

Idag gjorde jag ett namnsmycke till!
Vi stämplade stavar för första gången igår och det blev lyckat tycker jag.


Och jag är rätt nöjd idag för kompisen jag skrev om igår som inte hade facebook!
Idag har hon det!

Och den andra kompisen som jag har saknat rätt mycket hade saknat mig med!

Haha... och imorgon åker vi till Varamon om himlen är klarblå
annars blir det Mårängen eller nåt.
Idag har varit för 3:e dagen i rad en toppendag vid badet.
En kompis till Samuel från gården har varit där varje dag så jag har fått läsa lite och solat i lugn och ro..
ja, jag har läst samma rad många gånger eftersom jag spnar hela tiden.

Ha det gött så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0