Imorgon....

....är det dags!
Att börja jobba igen, alltså!
Ikväll blir det en mjukstart med en kickoff!
Så om några minuter ska jag bege mig till Söderköping
och göra vad...?
Ja, det vet jag inte!
Jag ska få mat och jag ska ha bra skor och paraply!

Nu är semestern slut för denna gång
och även om vädret varit så där
så har jag haft det bra!

Jag längtar redan tills nästa sommar!

Men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet!
Träffa alla gullungar och mina arbetskamrater!
Ta tag i mina arbetsuppgifter och ha kul med ungarna!
Så visst längtar jag dit med men det är skönt att ha semester
och jag behöver det för att orka jobba!

Nu måste jag åka!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0