För 27 år sedan...

...föddes min lillasyster Yonna!

Idag fyller hon 27 år!
Min söta rara lillasyster som jag älskar så mycket.
Det är en stor sorg att jag bor så långt ifrån henne.
Jag skulle vilja bo närmare så vi kunde umgås mer.
Men det är jag som har flyttat så jag får väl skylla mig själv!

Som ni ser på bilden så är detta ett tag sedan!
Julen -02 då Yonna var 20 år.
Visst är hon en riktig goding!


Jag vet inte riktigt när detta är taget men kanske våren -03/hösten-03


Ett mycket fint kort på Yonna-bonna!

Min hyllning till lillasyster är klar!
Jag älskar dig Yonna!


Fick bara ett pärlpaket idag så jag hoppas verkligen det andra kommer imorgon
annars blir jag galen. Då måste jag ju vänta enda tills måndag!
Jag fotar paketen när det andra kommer.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint du skriver Liv om din lillasyster, även mamman älskar detta barn som nu är vuxet, eller nästan i alla fall! Snart har jag Yonna i Malmö så vi kan träffas lite mer, det skall bli fint. Vilken vecka var det du tänkte komma ner? Ann vill också komma så det är bra om vi kan se till så inte alla kommer på en gång.



Nu är det mest flyttbestyr på fritiden och jättemycket på jobbet så man vet att man lever.



Saknar er, puss o kram från mamma

2009-08-27 @ 22:22:03
Postat av: Yonna

Älskar er med. Hemskt att vara så långt borta, ska bli bättre på att komma och hälsa på i n-köping. Massa massa kramar från lilla systern

2009-08-28 @ 00:04:40
Postat av: Liv

Om jag ska gå på festen då blir det vecka 45 annars vecka 44. Vi saknar dig med mamma, mormor och svärmor!

Vi ska bli bättre på att åka till varandra allihopa tycker jag! Tyckte du om korten Yonna??

2009-08-28 @ 14:54:05
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0