Waowwwww!

Idag bytte Mattias däcken på bilen, äntligen  ! Sen åkte vi till Willys för vi behövde storhandla men jag tänkte att det klarar Mattias själv så Samuel och jag åkte till "Media Markt". Där var det världens jippo med motorcykelshow, artister och lite annat smått och gott.

När vi kom dit så fick vi gå lite snabbt till baksidan för där var det crossmotorcykelshow (lite långt ord men men). Vi fick en bra plats längst fram och jag lovar att det var häftigt! Det var en kille som kallas "Frog" och hans kompis "Frey"(?? kommer inte exakt ihåg). De gjorde livsfarliga hopp och jag är djupt imponerad. "Frog" var den som gjorde de allra värsta hoppen.
   
Förberedelser                 "Frog"                                   "Frey"

Den ena är på väg upp i det blå och den andre är precis klar med sitt hopp!
   

Ja, dessa grabbar är ju inte kloka!

Men det var mer! Vi fick se Lili&Susie, Shirley Clamp och Erik Segerstedt (snygg-Erik)
   
Samuel fick även Lili&Susies autografer och fick då veta av Lili att hon har oxå en son som är 6 år och heter Leon.

Och där bakom scenen hittade vi även Erik även kallad snygg-Erik!

Ja, då var denna dagen gjord iaf för min del men Samuel var ganska nöjd han med. Han tyckte att Lili&Susie var bäst och han gillar deras melodifestivallåt.

Sen när detta jippot var klart åkte vi förbi Willys för att hämta upp pappsen som kom ut med en hel kundvagn full med varor. Jag tror det var 5 pappkassar och 3 eller 4 plastpåsar. Så nu har vi mat så det räcker ett tag!

Kvällen är inte slut än men Robinson för denna afton är slut! Jag kan bara jubla åt att killpakten är bruten! Men jag kan inte för mitt liv förstår varför de inte tog ut Christian. Och Jarmo....han är ju bara så bra! Men för denna lördag så ska jag inte skriva mer i min blogg om detta program! Ni får vänta tills nästa lördag då fortsättning följer......

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Träffade Mattias på Willys igår... Trodde vi skulle se er på Media Markt, men icke, men jag såg Lili & Sussi iallafall.

2009-04-26 @ 23:06:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl
Postat av: Jossan

heej :D Tack Tack.. den blev klar för 2timmar sen.. Guuu.. kan inte beskriva känslan .. Haha.. de var inte farligt.. kolla på Fejjan.. ligger lite bilder där.. dock inga bra men ändå .. Aaa ja jobbar ist för anki hela veckan.. men, Visst ´kan vi gå.. Kan ju höras om de i veckan.. vet ej vilken dag jag kan än men, Lördag eller söndag kanske ?!.. Kram

2009-04-27 @ 22:08:02
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0