Tebax till jobbet efter påsken!

Japp...idag var det dags igen då! Jobba, jobba joobbaaaa! Jag gillar mitt jobb men jag tycker det är skönt att vara ledig oxå. Men nu är det bara 3 dagar kvar till helgen och imorgon kommer bli en bra dag. Vi ska allihopa på frita in till föreläsning i Norrköping som handlar om konfliktlösning. Det ska bli kul och innan den börjar ska vi (nästan) alla luncha på stan. Hur ofta tror ni det blir när man som jag jobbar i lilla Västra Husby? Typ, en gång om året!

Igår premiärcyklade jag på min nya cykel! Den är kanonbra förutom att sadeln måste höjas lite men det ska vi fixa imorgon förhoppningsvis. Jag har ju inte cyklat så mycket på sista tiden mer än rundan Samuel och jag gjorde förra veckan och något mer. Nu hoppas jag på att vi kommer ut mer eftersom vi behöver röra på oss. Det är ju roligare om allt funkar som det ska och det ska väl en ny monarkcykel göra!

Samuel är frisk igen och ska gå till skolan imorgon. Febern hade lagt sig under dagen som tur är. Jag räknade ut att förra året "vab"ade jag 2½ dag allt som allt + att Mattias "vab"ade några dagar. I år har den siffran fördubblats bara på årets första 3½ månad. Det är synd om den lille gubben men nu ska han ut och skaffa tillbakka sitt immunförsvar.

Nu ska jag sätta mig i pysselfåtöljen och göra några smyckesbeställningar! Det är alltid kul att få in lite nya, friska pengar till att köpa nytt material för. Alla webshopar ropar ju efter mig fast jag bara kollar in en snabbis för att kolla en specifik sak. Oftast har jag handlat mer än jag skulle! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst är det härligt att vara ute i vårvädret, fast fungerar inte cykeln som den ska så går jag hellre.



Saknar pyssel inspiration, skicka hit lite;-)



KRAM

2009-04-14 @ 21:18:24
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Jossan

va Glad att du har en ny och hel cykel...själv väntar man på att MrKnubb ska laga den .. fast de är ju ingen bil, så det är inte lika roligt :P . hahha. tack för kommentaren på fejjan...

2009-04-14 @ 22:28:14
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig
Postat av: Jossan

Fotona är tagna på Model House i stan :D..

2009-04-14 @ 22:48:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig
Postat av: anna

Snygg cykel Liv!!!



Jag är helt kär i min nya cykel, igår skulle jag bara hämta sonen på skolan men då kände jag att det inte räckte så jag tvingade ut min pappa på ett par mil ut på landet på Eksund och tillbaka... :-)



Kul med nåt som är så trevligt så det inte KÄNNS som träning men det ÄR träning!



A

2009-04-15 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0