Robinson igen!

Jag bara ogillar Christian! Ta ut honom! Han är så otroligt osäker på sig själv men försöker spela cool men det blir bara pannkaka. Jag blir så irriterad att de inte tog bort honom i det första ö-rådet. Titta bara på detta klippet! Han är ju bara så bortgjord! Nu har han ju även pratat ut i aftonbladet om att hans fru bara gråter när hon ser programmet. Men han har ju sagt de sakerna han har sagt och det kan han ju inte trolla bort. Nej, ut med honom så blir det bättre tv.

Sen i gårdagens tävling så var det orättvist tycker jag men så är ju tävlingen. Att träsklaget tävlade med 2 tjejer och beachlaget med 4 killar blir ju orättvisa förutsättningar. Och att "Raffa" drog Erik B i håret rätt rejält är ju inte heller så juste. Han är lärare och beter sig så här i tv, det är inte ok tycker jag. Nej, förutsättningarna i årets robinson är orättvisa och inte så kul. Jag tycker inte det är kul att titta på ett lag som bor i träsk och har det dåligt (riktigt dåligt). Tv4 har förstört grundidén med robinson!

Men fortsätta titta kommer jag att göra men inte med samma entusiasm som jag hade innan premiären! Nu ska jag göra något annat än att sitta här och bara slösa bort ledig tid. Ev är Samuel sjuk igen.... för en stund sedan hade han 38,5 och vi får se hur det blir. Om han piggnar till kanske vi åker och köper en cykel till mig som bara ska vara min. Ingen Mattias får cykla på den! Kl. 14 vankas det påskbord i Smedby så dit ska vi oxå. Jag hoppas att Samuel piggnar till så han orkar annars får någon av oss stanna hemma med honom.

Ha en bra påskdag så hörs vi senare!

OBS: Är det någon som har problem med att se och läsa bloggen? Jag har fått en varningssignal från ett håll och nu undrar jag om det är fler som har problem. Skriv gärna bara en kort kommentar så jag vet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

GRATTIS på namnsdagen Liv!

KRAM

2009-04-12 @ 12:10:46
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Snygg cykel! Mörkgrön, det är min med. Fast det är nästan bara maken som använder den.



Jag håller med om Robinson, men jag blev mäkta irriterad på den rödhårige som uttalde sig om pärlhalsbandet, visserligen onödigt, men hur nödvändigt är det med röd tuppkam och en massa blanka saker i diverse kroppsdelar? Kasta sten i glashus... gillar inte.

2009-04-13 @ 00:17:02
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0