Påskägget

I mitt gula paket låg ett guldfärgat påskägg!

Fint va?

Och i låg detta:

Översta raden: Lite godis (mums), 2 mobilsnöre, 6 olika färger seedbeeds (vet ej vilken strl)
Understa raden: guldfärgade hjärtlås, 2 st bling-bling pärlor, 3 rosa pärlor, gröna cat eye´s strl 4mm
och naturfärgade sötvattenspärlor (tror jag)
Tyvärr tror jag att den som skickade till mig glömde att stoppa ner sin ledtråd.
Så jag har ingen aning vem jag fått det ifrån!

Jag tycker det är kul att få paket på posten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt med påskpresenter! :)



Ha en jätteskön helg nu, vi ska ge oss av till storstaden tidigt i morgon.

2009-04-09 @ 22:39:24
Postat av: Liv

Vad, vem, när, hur?? Skriv gärna vem du är!

2009-04-09 @ 22:44:50
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Läs mitt inlägg om smink!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-09 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0