Pärlboll nr 2!

Idag blev det en ny pärlboll! De är rätt kul att sy men jag har svårt för att hålla tråden spänd. Träningssak!

4mm hematitpärlor och limegröna 11/0 seedbeeds

Den rosa ska Marina (arbetskamrat) få för att ha i sin nyckelknippa och denna är lite för sladdrig annars skulle jag haft den till mobilsmycke. Men jag ska se om det funkar iaf eller om det blir för knöligt!

Imorgon är det valborgsmässoafton och då ska plutten och jag till Folkparken tillsammans med svärmor och svärfar. Mattias jobbar hela natten, han börjar kl. 16 och jobbar säkert till ca 02. Imorgon är det kortdag för mig och det ska bli skönt. Samuel ska förhoppningsvis få en klipptid och skala av en del (ej raka).

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Liv vad mycket ni har hunnit med (Snygg-Erik och allt :-)) och vad du har pysslat och vad duktig Mattias är på att laga mat!



Sorry att jag försvann så plötsligt från gården förut men jag och Karro hade varsin helt vild liten tjej som vi skulle försöka få att säga hejdå till varann på ett civiliserat sätt... :-)



Ha en skön Valborg!

Anna

2009-04-29 @ 22:13:37
Postat av: Linnea

JÄTTESNYGG! KRAM

2009-04-29 @ 22:20:05
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Ninni

Hej! Jättefina pärlgrejer du har gjort! Har du själv kommit på mönstren eller finns de på någon sida här på internet? MVH Ninni

2012-05-01 @ 16:24:51
URL: http://www.ninnia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0