Lite bilder från gårdagen!

Först ut kommer bilder från hur badrummet ser ut idag!
   
Jag gillar hålet som de har bilat! 1 cm till och jag hade kunnat kika ner till grannen under.

Igår var vi ute i Smedby (hos Mattias föräldrar) och fick som vanligt underbart god mat. Potatisgratäng och fläskfilégryta med senap och dragon. En smarrig grönsallad till är inte heller illa! Det var mycket mumsigt! Farfar och Samuel byggde en pall till mig, bara till mig! Tack Samuel, den var jättefin!

Samuel och var även vid lekparken ett par hus bort från farmors och farfars hus. Där finns en linbana som har sett sina bästa dagar men den funkar att åka på.

           
Dessa bilder är tagna med mobilen och jag är ganska nöjd med bilderna från den iaf utebilderna. Korten från Halvars är oxå tagna med mobilen.

Nu ska jag gå in till Samuel och Mattias för nu är det dags att bygga sina egna hus i legostaden! Först till kvarn brukar det vara då! Men jag kanske bloggar senare igen! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0