Glass!

Idag slutade jag tidigt och åkte och hämtade Samuel. Han gungade ihop med en kompis och de hade uppfunnit ett par olika gungställningar. Spindelmannen, spindelnätet och trädet var en del av dem. Vi åkte ner till stan för jag skulle boka en synundersökning för linser. Jag är trött på glasögon nu! På tisdag kl. 17 är det dags för det.

Sen Jenny, förstår du tog vi varsin glass fast inte på halvars utan på Gott om mål! Jenny sa det när jag åkte att vi skulle säkert åka till Halvars men jag sa att ingen glass idag men det var så fint väder och vi gick förbi så många som åt glass.....så det var kört! Men mumsigt är det!

Nu ska jag gå och läsa för min son och sen ska han sova! Då ska jag ha lite egentid. Idag blir det nog bara tv-tittande då jag är för trött för något annat. Imorgon börjar jag 7 och jobbar till 15. På kvällen ska Samuel på innebandyträning...sista för denna säsongen och då ska de möta oss vuxna! Det ser jag fram emot! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0