Ludde i mina byxor

Ja, inte i mina alltså utan de jag sytt!

Jag har visat upp dem i bloggen förut men nu är de på!

Jag är så glad att de passar!

De blev så fina på
Lindas fina Ludde!
Han är så mysig och Samuel och han
leker så bra ihop.
Samuel får verkligen känna sig som en storebror!

Ja, här hemma har det varit sjukstuga!
Mattias kom hem från jobbet i torsdags med feber
och på lördagen var det Samuels tur och på
lördagskvällen dukade jag under.
Jag har varit hemma från jobbet måndag och tisdag.
Kommer även att vara hemma imorgon
för jag är inte riktigt bra än men det tråkigaste är att
Samuel fick tillbaka febern ikväll så han
får oxå vara hemma imorgon.

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så duktig du är! Får vi bara komma hem som vi ska vill jag gärna beställa lite, kram <3

2012-03-02 @ 03:09:22
Postat av: Liv

Tack Jenny! Jag tror och jag hoppas verkligen att ni kommer hem snart, alla 3. I min värld finns inget annat ska du veta och jag ser så himla mycket framemot att få träffa lilla Elton. Visst får du beställa och då ska du göra som Malin, designa själv utifrån de tyger jag har så syr jag! Hehe....

Kram till er alla 3! <3

2012-03-02 @ 19:52:29
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0