Hej......

..... Nu kommer det en massa bilder på vad jag har sysslta med den sista tiden!






Ja, mössor, mössor och mer mössor!

Just nu är ju inte tygförrådet det största men det
är dessa tygerna jag har just nu.


En snuttefilts hållare och vanthållare
har jag oxå tillverkat!

Napphållarna fick ni ju se i ett tidigare inlägg!





Snuttefiltar i olika kombos!

Ja, sen var det ju ett par bebisvantar på en bild oxå!

Håll till godo!
jag hoppas att min mamma ser detta
och känner sig stolt.
Jag har alltid hatat att sy men nu,
älskar jag att sy och tycker det är ganska kul!

Vill ha ett pysselrum!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller på med olika videobloggsklipp men jag redigerar mina och gör dom med humor, vill att så många som helst ska se dom och gärna säga vad jag kan förbättra och vad man vill se. har du lust att kika och sen eventuellt länka från din blogg ( säg isf till så får du en länk av mig! :) ) skulle vilja veta vad folk tycker om mina videosar

2011-10-14 @ 16:28:16
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0