Gårdagens terapiarbete...

....
efter 2:a kursdagen för oss arbetslagsledare!

Idag var det en kortdag då jag åkte med Samuel till astmaundersökning
och där var det positiva svar! Alla värden låg inom det normala.
Nu ska läkaren titta igenom resultaten och
sen är det bara för oss att åka dit igen för
att få domen. Pga att han hostar varje gång vid fysisk akivitet
så kan läkaren ge honom diagnosen astma iaf.

Imorgon åker jag och en annan tjej till Stockholm på
FRITIDSPEDAGOGRNAS RIKSKONFERENS.
Så spännande och kul!

Nu till bilden vad jag åstadkom igår!
Idag har jag sytt 4 mössor och minst 4 till ska det bli!


De 2 längst till vänster var en beställning
men resten åker ner i julmarknadslådan!
Det börjar bli ett litet lager!

Nähä....
Nu ska jag sy igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0