"Eric Saade" gästar Samuels skola

I fredags hade Skarphagsskolan besök utav "Eric Saade".
Han sjöng "Popular" inför hela skolan!
Så bra han är alltså!



Mamma ocj Leif var hos oss i helgen som var!
Vi hade riktigt trevligt förutom att jag glömde att jag lovade
att laga till en matpaj som vi kunde äta när de kom.
PINSAMT!

På lördagen var vi på Kolmården hela dagen.
Mamma har aldrig varit där och för
Leif var det första gången på många herrans år.

De tyckte att det var en riktigt bra dag
och att det var mysigt i parken med alla djur
och attraktioner.
Leif tyckte nog bäst om delfinshowen,
han satt och lät hela tiden:
wooow, ojjj oxå vidare.

När vi åkte hem så stannade vi till på Texas Longhorn
och åt god mat, mums!
Tack mamma!

På söndagen blev det en stunds shopping
innan vi for till Smedby för en morsdagsfika.

Mamma fick ett halsband av mig med ett glashjärta.
Jag fick en ljusstake i "Cult Design" av Samuel.

Det till vänster var det som mamma fick av mig!

CULT DESIGN Change 3 Denim
Och denna fick jag av sonen med 3 manschetter i olika färger.

Sen åkte mamma och Leif hem och Mattias och jag åkte på lägenhetsvisning!
Vi blev mycket intresserade av lägenheten men vi budade inte.
Vi har bestämt oss för att vänta till i vår
och leta efter något eget.
Vi tittar på hemnet varje dag och kommer att gå på visningar
och hittar vi något vi båda bara älskar så slår vi till.

Imorgon är det sista arbetsdagen för denna veckan.
Sen är jag ledig 5 dagar, så skönt!

Ha det gött mina gulliga läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0