Videokamera...

Äntligen tog jag mig i kragen och åkte ut för att titta på en kamera
och fråga runt vad de olika försäljarna tyckte.

Det roliga är att jag började på "Elgiganten" och kom inte längre.
Jag hittade en "JVC" som de sålde för kampanjpris, 1790:-.
Den såg bra ut, liten och smidig, direktformat mot "Youtube" och mycket mer.
Det var den sista de hade så jag slog till!

Nu är jag så glad!



Så här ser den ut!

Nu ska här filmas dansuppvisningar och andra uppträdanden.
Jag tror att Samuel blir nöjd när han ser skillnaden
på kvalitén med den här jämfört med mobilen.

Jag kan zooma in honom och göra andra roliga saker!
Hehe...Jag älskart!
Ska försöka lära mig att klippa ihop filmer så jag och "plutt"
kan göra en egen musikvideo men det tar nog ett år eller 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0