5 lediga dagar...

... försvann i ett nafs!

På torsdagen var vi mest hemma och plockade
och städade så vi skulle slippa det resten av ledigheten.
Samuel och Mattias cyklade upp till Folkparken
där samuel hoppade hoppkudde väldigt länge.

Fredagen innebar lek, lek och åter lek.
Vi hämtade Samuels fd dagiskompis på frita här på Målgränd
och de 2 cyklade en stund i området.
Det blev en snabblunch här hemma innan
vi tog en tur till Busfabriken. Studsmattor, basket, rutchkanor,
bollkanoner, hoppkuddar osv...
Hem för en stunds spelande Wii innan det var dags för Eric att åka hem.
Samuel och jag satte oss i bilen för att åka till Mårängen
för att ta ett snabbad. samuel doppade sig men
inte jag. Det var för kallt.

På lördagen åkte vi till Mårängen igen men då badade vi alla 3.
Det var inte alls lika kallt i vattnet som på fredagen.
Efter det var det dags att handla och köpa present till Jossan
för vi var bjudna till smedby för att fira henne.

Söndagen var en hemmadag igen. Samuel följde
med grannarna till Folkparken och hoppade hoppkudde.
Han hade så skitiga fötter när han kom hem så det blev ett fotbad.

På måndagen åkte Samuel och Mattias till Centralbadet
och badade och hade det mysigt.
Själv fixade jag en byrå, småhandlade viktiga saker
+ en videokamera.

Och idag var det jobb igen!
6 veckor kvar till semestern!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 05:34:02
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Liv

Hej Stina!

Jag är inte med i BlogLovin´

vet inte ens hur jag gör för att vara med!

tack för att du läser min blogg!

Sista tiden har jag slarvat med inlägg...skäms lite faktiskt...ska skärpa mig!

tack iaf!

2011-07-11 @ 16:16:04
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 00:21:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0