Usch igen....

Nu är det aslängesen jag skrev....
Har tappat intresset lite måste jag medge!
Ska försöka bättra mig!

I helgen som var, var vi i Malmö och firade mamma som fyllt år.
Vi åkte på torsdag eftermiddag och kom fram vid 8.
Det var längesen vi var nere...

Fredagen tillbringades på Kims jobb, på stan och i en hiss.
Vi fastnade i mammas och Leifs hiss och satt där i en timme.
Riktigt jobbigt!
Samuel var rädd och grät och jag var livrädd.
Yonna och Mattias tog det lugnt.
Det visade sig senare att Yonna blev stressad och mådde inget bra.
Jag fick efter att vi firat mamma och ätit middag köra Yonna till akuten.
Där tillbringade jag 4 timmar med att vänta på en läkare som aldrig kom.

På lördagen spelade vi äventyrsgolf (inte Yonna och jag, vi var trötta efter natten på akuten).
Leifs son och familj kom över på mat.

Vi åkte hem kl. 8 på morgonen då Mattias skulle jobba kl. 15
och Samuel skulle dansa.

En trevlig helg men mycket action!
Glöm inte att nya lasermannen härjade runt hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0